مزایای ساندویچ پانل دیواری
نوشته شده توسط : meysam

همانطور که می دانید در گذشته از مصالحی مانند سنگ، آجر و سیمان برای ساخت و ساز سازه ها استفاده می شد. با پیشرفت تکنولوژی استفاده از مصالح نوین مانند ساندویچ پانل جایگزین مصالح سنتی قدیمی شدند. ساندویچ پانل دیواری یکی از پرکاربردی ترین انواع ساندویچ پانل ها هستند که به منظور پوشش دهی دیوار سازه ها استفاده می شود و جهت پارتیشن بندی و دیواره های سازه ها استفاده می شود. این نوع از ساندویچ پانل ها دارای فراز و نشیب های کمتری بر روی سطح بدنه هستند. ساندویچ پانل دیواری دارای انواع مختلفی هستند و در انواع ساده دارای نرو مادگی، دو رو نایلون، دورو ورق و یک روورق هستند که قیمت هر کدام از آنها متفاوت می باشد.

فوم هایی که برای ساخت ساندویچ پانل ها به کار میرود بسته به نیاز مصرف کننده متفاوت است اما برای ساخت آنها می توان از فوم پلی یورتان، فوم پلی استایرن، فوم XPS و فوم پشم سنگ استفاده نمود.

پانل های دیواری علاوه بر اینکه در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند برای ساخت کانکس نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر محصولاتی که برای ساخت انها از ساندویچ پانل دیواری استفاده می کنند، اتاقهای حمل بار هستند که در انواع مختلفی تولید می شوند.

این نوع از ساندویچ پانل ها به دلیل فرورفتکی ها و برآمدگی هایی که بر روی سطح آنها وجود دارد در هنگام مونتاژ همپوشانی مناسبی ایجاد می کنند.

ساندویچ پانل دیواری به نحوی طراحی شده است که قابلیت نصب و جابه جایی آن به مکان های دیگر وجود دارد

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری بسیار کمتر از مصالح دیگر است لذا استفاده از آنها به جای مصالح سنتی کمک شایانی به کاهش هزینه های ناشی از ساخت و ساز می نماید.

ساندویچ پانل دیواری در مقابل عواملی مانند رطوبت، حشرات موذی مقاومت بسیار بالایی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه هایی مانند ساندویچ پانل سقفی و قیمت ساندویچ پانل میتوانید از طریق شماره های ذکر شده با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات لازم را دریافت نمایید





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: